Відповідь:

 

Парфуми - це сама парадоксальна річ в арсеналі жінки. Судіть самі. З одного боку, це, безсумнівно, розкіш - психологічно дуже важко викласти купу грошей за 15 мілілітрів ароматної рідини. З іншого боку, без крапельки парфумів кожна жінка відчуває себе напівроздягненою.

Як правильно вибрати аромат, якого виду продукції віддати перевагу, яке враження справлять парфуми на вас, і як сприймуть вас оточують в новому ароматі? Все це залежить від аромату, але ще і від того, який тип продукції ви використовували.

Виробники парфумерії найчастіше випускають кожен аромат в декількох варіантах. Як правило, це:

* парфуми (parfum, extrait);
* парфумована вода, або туалетні парфуми (eau de parfum, parfum de toilette, esprit de parfum);
* туалетна вода (eau de toilette);
* одеколон (eau de cologne);
* лосьйони після гоління;
* дезодоранти;
* парфумований серпанок (body mist, voile, brume, parfume pour le corps) і т.д. 

 
Вся запашна продукція складається з пахучого концентрату (Фрагранс), спирту, води та барвників, і відрізняється тільки їх пропорційним співвідношенням.

 
Парфуми на французький манер називають Parfum, застаріла їх назва - Extrait. Вони містять найбільший відсоток ароматичної композиції. Частка пахучого концентрату становить від 20 до 30 відсотків, а іноді і більше. Він розчинений в дуже чистому спирті (96% об.). Парфуми випускають у маленьких вишуканих флаконах, найчастіше по 7 мл або 15 мл. Високий вміст екстракту забезпечує парфумам набагато більшу стійкість і силу в порівнянні з іншими видами парфумерних товарів. Запах парфумів більш багатогранний і глибокий, оформлення і флакон красивіші, та й служать, як правило, парфуми довше, тому що лише пари крапель достатньо, для того, щоб запах тримався протягом 5 і більше годин. До того ж, парфуми рідко мають спрей - пульверизатор і, відповідно, витрачаються повільніше. Але це найдорожчий вид ароматичної рідини.

 
Parfum - найблагородніший із подарунків, символ процвітання і переваги, основний продукт всієї парфумерної серії.

 
Але часто слово парфуми використовують для позначення будь-якої ароматичної рідини, а не для визначення ступеня концентрації ароматичної речовини. Це вносить плутанину в поняття і уявлення споживачів, з якими ми і хочемо розібратися.

 
Парфумована вода або туалетні парфуми - Eau de Parfum або Parfum de Toilette - найпопулярніший вид парфумерної продукції на сьогоднішній день. Інакше їх ще називають "денні парфуми". Вони займають друге місце по міцності, частка пахучих масел складає від 15 до 25 відсотків. Вони розчинені в 90 відсотковому спирті.
Як правило, парфумована вода випускається завжди в спреї - пульверизаторі, що зручно для використання і транспортування.

 
Spray має майже необмежений термін придатності!
 
Парфумована вода -  це найкраща заміна парфумів для жінки, у якої застосування парфумів стало необхідною звичкою і яка надає значення їх дієвості, стійкості і летючості.
Наприклад, до цієї групи належать всі жіночі аромати парфумерного будинку
Ульрік де Варенс.
 
Туалетна вода має частку пахучих речовин від 4 - 20 відсотків у розчині 80-90 відсоткового спирту. Вона користується великим попитом і її запах більш стриманий і легкий, завдяки зменшеній частці концентрату. Але часто цей ефект досягається змінами в складі концентрату. Збільшується частка легких, освіжаючих компонентів, а частка теплих і особливо стійких знижується.
Багато ароматів існують тільки в цій концентрації (L Eau par Kenzo, Cool Water Woman, жіночі туалетні води фірми Перголез і багато інших).
 
Чоловіча парфумерія практично вся представлена ​​туалетними водами.
Під такою рубрикою часто випускають і чоловічі парфуми. У них концентрація Фрагранс досить висока -  від 6 до 12 відсотків і вище. Але термін парфуми замінюється терміном туалетна вода, що вважається більш прийнятним для чоловічих ароматів. Доброю ілюстрацією цього є чоловіча колекція парфумів фірми Ульрик де Варенс і чоловіча парфумерія Перголез, для яких концентрація ароматичної суміші дуже висока і по стійкості не поступається парфумам.
І парфумовану, і туалетну воду випускають в різноманітних флаконах. Як правило - це 15, 30, 50, 75, 100 мл, що зручно у використанні (найчастіше спрей), і багатьом подобається те, що запах не дуже сильний. Для денного застосування туалетної води цілком достатньо, але для якихось урочистих подій краще мати більш концентрований варіант аромату, або застосовувати туалетну воду з різними супутніми засобами однієї парфумерної серії

 
Одеколон в традиційному розумінні цього слова - найменш концентрований парфумерний товар. Запашний аромат становить 3 - 10 відсотків і розчинений у 70-ти відсотковому алкоголі. Іноді, під маркою одеколону на увазі те ж саме, що туалетна вода, але використовують цей термін, щоб виділити продукцію для чоловіків. Хорошу серію одеколонів для всієї родини традиційно випускає фірма Хенкель.
Лосьйон після гоління Apres Rasage є супутнім товаром до чоловічих ароматів. Тут концентрація пахучих речовин дуже низька, від 2 до 4 відсотків. Лосьйони бувають як на спиртовій, так і на і масляній основі. Використання лише цього виду продукції недостатньо, щоб запах добре тримався. Цей продукт розрахований лише на вживання перед однойменним парфумом, для того, щоб захистити шкіру обличчя і шиї від подразнення, а не для того, щоб ним парфумуватися. Найчастіше лосьйон наносять на шкіру рукою, як рідину. До складу лосьйонів завжди входять різні лікувально-профілактичні компоненти, які допомагають шкірі залишатися неушкодженою і красивою.
Дезодоранти - свого роду гібрид між класичною парфумерією та парфумованими засобами для тіла. Коли любиш який-небудь запах, приємно оточувати себе речами, яким він властивий. Дезодоранти - вироби функціональні і призначені для гігієни тіла. Але найчастіше ними користуються саме через їхній аромат.
Хочемо підкреслити, що кожен сам знаходить саме ту концентрацію аромату, яка більше підходить його самовідчуття nfспособу життя. Для когось  єдина можлива покупка - парфуми, а комусь набагато зручніше користуватися парфумованою, або туалетною водою. Всі вони мають свої переваги. Вибір за вами!